פירגון על הבוקר יציל את העולם:
לפני כמה שנים, בעקבות מגורים בדירה עם רצפה במצב ירוד במיוחד, גיליתי את החנות של אביזמל דקורציה, שעזרו לי להסתיר את הזוועה באלגנטיות, בזול מאוד ובלי מאמץ (וגם בלי הדבקה). הרצפה בדירה שעברנו אליה לפני שבוע היא, טפו טפו בן פורת יוסף, חלקה ונהדרת – מלבד באמבטיה ובשירותים.

האמבטיה בדירה שעברנו אליה לפני שבוע, לפני השידרוג
האמבטיה בדירה שעברנו אליה לפני שבוע, לפני השידרוג

השירותים, לפני השדרוג
השירותים, לפני השדרוג

הפעם החלטתי לא להסתפק בכיסוי זמני אלא לפנק אותם עם כל השבאנג. בחרתי דוגמת עץ יפהפיה עם טקסטורה מחוספסת, שרון התקין במומחיות בתוך שעה, והכל בפיקוחו ודאגתו של ציון מ"אביזמל" – שהוא תמיד אדיב ומקצועי לעילא. להלן התוצאות המרהיבות:

האמבטיה - אחרי
האמבטיה – אחרי
השירותים - אחרי
השירותים – אחרי

אם אתן/ם מחפשות/ים שיטה פשוטה ולא יקרה לשדרוג רצפה (גם בדירה שכורה. אם זה בהדבקה תשאלו כמובן קודם את בעל הבית) תעשו לעצמכן/ם טובה, ומכל החנויות של הלינולאום/פי.וי.סי תלכו רק לציון ב"אביזמל דקורציה", ברחוב העלייה 33 בתל אביב. יש גם דף פייסבוק עם צילומים של דוגמאות, ואפשר גם לכתוב להם בפרטי ולקבל עצה והצעת מחיר.
בתמונות: האמבטיה והשירותים לפני ואחרי.
הנה קישור לפוסט המונומנטלי "איך להסתיר רצפה מכוערת בלי להתרושש" בבלוג, שהוא עדיין הפוסט הנצפה ביותר בכל הזמנים פה (לצד הפוסט על הוואשי טייפ).
לבקשת הקהל: הווילון נקנה ב"סמרה" בקינג ג'ורג' בתל אביב, תמורת 59 שקלים.
בונוס: אפשר לקנות אצל אביזמל גם שאריות קטנות של לינולאום בדוגמאות של רצפה מצוירת, ולחסוך המון כסף על שטיחונים מפונפנים למטבח שעולים הון תועפות בחנויות.

חוץ מזה,

גם הקרמיקה באמבטיה ובשירותים האלה היתה צהובה למדי מרוב זְקנה, ועל כן הסתערתי עליה עם צבע האמבטיה הידוע לשמצה (הוראות – בפוסט המטורלל "איך לצבוע לבד את החרסינה באמבטיה ולהישאר בחיים", שבו התמודדתי מול מפלצת הרבה יותר מאיימת). הנה הקרמיקה שצבעתי הפעם, לפני/אחרי.

הקרמיקה באמבטיה, לפני ואחרי
הקרמיקה באמבטיה, לפני ואחרי

בהצלחה 🙂